Wednesday, July 10, 2013

Fighting Back - Through Parliamentary Legislation

Member of Knesset Orit Struk (Jewish Home - National Union) filed on Wednesday a motion concerning the destruction of antiquities on the Temple Mount by the Muslim Waqf. In a speech to the Knesset, MK Struk decried the phenomenon of the Waqf using bulldozers to remove vast loads from the Temple Mount and dumping it elsewhere.

"They do not do this by accident or lack of attention," MK Struk stated. "These actions are part of a practice called in Arabic "erasing signs," namely the elimination of the remains of civilizations that preceded Islam. They are trying to delete the Jewish connection to the Temple Mount. Why are we silent?"


I found the Hebrew at the Knesset Proceedings Record:


 וכמה עצוב שהבית האמיתי, החשוב ביותר, הוא לא רק חרב, הוא מבוזה והוא מושפל, ואנחנו מושפלים במקום שלו. הבית האמיתי של עם ישראל זה בית המקדש. והימים האלה, ימי ראשית חודש אב, הם ימים של אבל על החורבן. אמרו רבותינו, שכל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו, כאילו חרב בימיו. אבל נראה לי שגם בדמיון הכי פרוע של רבותינו ז"ל, הם לא תיארו לעצמם את המציאות האבסורדית שמתרחשת יום-יום כבר שנים בהר הבית, כשתחת שלטון מדינת ישראל הריבונית מתבצע הרס שיטתי, החרבה שיטתית של שרידי בית המקדש הראשון, של שרידי בית המקדש השני, בניגוד גמור לחוק, והממשלה שלנו שותקת ופשוט לא עושה כלום. היה דוח של מבקר המדינה, כלום לא נעשה.

...הם, המוסלמים, בכוונת מכוון נותצים והורסים ומשליכים לאשפה ומשמידים את כל הקדוש לנו, ואנחנו שותקים. וזה לא מקרה, הם לא עושים את זה סתם. זה לא שהם צריכים לעשות שם עבודות בנייה, ופשוט אין להם זמן להתייחס לעפר שהם חופרים שם אז הם זורקים את זה הצדה, כי הם לא יודעים מה יש שם. הם יודעים מה יש שם. זאת שיטה שנקראת באסלאם תימס אל-מעלם, מחיקת הסימנים, מחיקת העדויות ההיסטוריות  שהר הבית הוא שלנו ולא שלהם, שהוא מקום בית המקדש הראשון ומקום בית המקדש השני, וגם מקום בית המקדש השלישי שייבנה במהרה בימינו. והם עושים את זה בכוונת מכוון, ואנחנו שותקים. מה, אנחנו השתגענו? ...

^

No comments: