Sunday, April 18, 2010

"You Are My Brother" - Protest Song of Amir Benayoun

A protest song against the radical Left:




"After they are unsuccessful in attacking me from without and then you come and attack me from within"

"I constantly rush forward with my back to you and you sharpen the knife"

"I sacrifice myself for your family and you spit in my face"


Refrain:

"I am your brother, you are my enemy
You hate me, I love
When I cry you laugh from behind my back
You kill me but you are my brother, you are my brother."


More:

"I am the future; you are the past"

"My mouth is sealed on your behalf but your mouth hands me out to the foreigner"

______

The lyrics in Hebrew:


אני אחיך" / מילים ולחן: עמיר בניון

אני שומר לך על הזהות
אני מגן לך על הילדים
אני מוסר את נפשי בשביל המשפחה שלך
ואתה יורק לי בפנים

אחרי שלא הצליחו להרוג אותי בחוץ
אתה בא והורג אותי מבפנים
לא ראיתי את אמא כבר חודש
לא את בני לא את ביתי לא את אשתי

אני מסתער תמיד קדימה
עם הגב שלי אליך
ואתה משחיז את הסכין
יותר מכל, המחשבה הזאת שורפת לי את הנשמה
ואתה, איך אתה עוד לא מבין


אני אחיך, אתה אויב
אתה שונא אותי אני אוהב

כשאני בוכה
אתה צוחק מאחרי גבי
אתה הורג אותי
אתה הרי אחי
אתה הרי אחי


אני עתיד
אתה עבר
וההווה בינינו נשבר

אני רעב למענך אתה זולל וסובא
כשגרוני יבש אתה שותה שיכר
הפה שלי חתום תמיד למען ביטחונך
אבל אתה מוסר אותי לזר

אני אחיך, אתה אויב
אתה שונא אותי אבל אני אוהב
כשאני בוכה
אתה צוחק תמיד מאחרי גבי

אתה הורג אותי
אתה הרי אחי
אתה הרי אחי

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקב
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל,
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלהֵינוּ
מִהלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה ובכל מקום שהם בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.

אני אחיך, אתה אויב
אתה שונא אותי אבל אני אוהב
כשאני בוכה
אתה צוחק תמיד מאחרי גבי

אתה הורג אותי
אתה הרי אחי
אתה הרי אחי

כי אדוני אלוהיכם ההולך עמכם
להלחם לכם עם אויבכם להושיע אתכם ונאמר אמן.

2 comments:

Anonymous said...

This one is much better! http://www.youtube.com/watch?v=_q6mkqhrB2w

Anonymous said...

Thanks for this post...excellent video.